Min T31:a

Fick sedermera blodad tand för detta med gammeltraktorer och det ena leder som bekant till det andra...

 

Så jag köpte en T31:a...

Komplett med kass startmotor, startade den med veven från en BM 35.

Motorn går jättedåligt å skjuter i förgasaren, går inte på tomgång och tål inte gas...

Dessutom, finner jag ca: 3 l. kylarvätska i motoroljan. Så toppackning eller fodersättning, say no more.


PERFEKT, detta passar bra med min tanke på en motorkonvertering i en veterantraktor.

 

Här ser man hur jag formligen öser kärlek över järnet.

(Kroppshållningen kommer sig av att jag har vevat så att jag nästan svimmat).



Kommentarer
Postat av: Frida

Det är ju kul att du har en kategori som heter "Da shit" också..! ;)

2011-03-22 @ 15:50:31
URL: http://catchy.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0